Συχνές ερωτήσεις

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ

H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην αντίστοιχη σελίδα του προϊόντος. Ένα προϊόν μπορεί να είναι:

  • Διαθέσιμο : Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά.

  • Περιορισμένη διαθεσιμότητα: Είναι διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά, αλλά έχει περιορισμένη διαθεσιμότητα και θα τηρείται σειρά προτεραιότητας σε περίπτωση εξάντλησης των αποθεμάτων.

  • Προ-παραγγελία : Είναι διαθέσιμο για προ-παραγγελία και η ημερομηνία παράδοσης εξαρτάται από την επίσημη ημέρα κυκλοφορίας του. Τηρείται σειρά προτεραιότητας.

  • Κατόπιν παραγγελίας : Δεν είναι διαθέσιμο στα καταστήματα μας, αλλά το αναζητούμε για σένα στο δίκτυο προμηθευτών – συνεργατών μας.

  • Μη διαθέσιμο: Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Αναμένεται και θα είναι διαθέσιμο σύντομα.
ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ?

Επιλέγετε το προϊόν που επιθυμείτε και στη συνέχεια ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ. Αφού επιλέξετε όλα τα προϊόντα επιλέγετε ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Στη συνέχεια ακολουθείστε τα βήματα για ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.

ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Θα λάβετε επιβεβαιωτικό e-mail στo mail που δηλώσατε, με μοναδικό αριθμό παραγγελίας. Σε περίπτωση που δεν λάβετε τότε:

  • δεν έχετε καταχωρήσει την παραγγελία

  • δεν έχετε εξοφλήσει την παραγγελία

  • δεν έχετε δηλώσει ορθό mail
ΠΩΣ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Παραλαμβάνετε στη διεύθυνση αποστολής που έχετε δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας από συνεργαζόμενη εταιρεία διανομέα της GLOBALSAT.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

Τα βήματα εκτέλεσης μιας παραγγελίας είναι τα ακόλουθα:

  • Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί! Έχεις λάβει email με την επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας σου.

  • Η παραγγελία είναι προς  επεξεργάζεται και σύντομα θα ενημερωθείς με email για την παραλαβή της.

  • Η παραγγελία είναι έτοιμη προς αποστολή και θα παραδοθεί στην συνεργαζόμενη εταιρεία courier για να δρομολογηθεί η αποστολή της.

  • Η παραγγελία είναι προς παράδοση στο χώρο σου.
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ/ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ/ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ

Για να γίνει αλλαγή / τροποποίηση ή ακύρωση της παραγγελίας θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους: 

  • Τηλεφωνικά στο 216 - 400 44 40 από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 17:00

ΠΩΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΠΡΟΪΌΝΤΑ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, μπορείτε να το κάντε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που  παραλάβετε το προϊόν.Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς.

Το αποστέλλετε με δικά σας έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς   στη διεύθυνση Δραγατσανίου 64, Πειραιάς, 185 45 με την ένδειξη "Επιστροφή προϊόντος - Globalsat".

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται χωρίς χρέωση, ανεξαρτήτως μεγέθους των προϊόντων, εφόσον η συνολική αξία της παραγγελίας σας υπερβαίνει το ποσό των 100€.

Για τις παραγγελίες αξίας κάτω των 100€  επιβαρύνεστε με κόστος μεταφοράς ως εξής:

  • 3€ για παραγγελίες εντός Αττικής

  • 5€ για παραγγελίες εκτός Αττικής

  • 10€ για παραγγελίες σε απομακρυσμένες περιοχές και προϊόντων μεγάλου όγκου (διαστάσεων άνω των 110εκ. *19εκ. *59 εκ.)
ΤΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΧΩ?

Μπορείτε να πληρώσετε με τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή

Πληρώνετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας κατά τη στιγμή της παραλαβής σας από την εταιρεία courier. Η χρέωση για Αντικαταβολή ανέρχεται σε 3€, επιπλέον του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας.

Για αγορές άνω των 500€ (συνολικό ποσό τιμολογίου ή απόδειξη λιανικής, με ΦΠΑ) δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή. Σε αυτές τις περιπτώσεις η εκάστοτε συναλλαγή χρειάζεται να εξοφλείται μέσω κατάθεσης/εμβάσματος ή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.

  • Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα

Η χρέωση της πιστωτικής ή της χρεωστικής σας κάρτας πραγματοποιείται, αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της, κατά την έγκριση και αποδοχή της παραγγελίας σας. Η χρέωση μπορεί να γίνει ακόμα και στην περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα είδη δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και πρέπει να παραγγελθούν από προμηθευτές. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας και η Globalsat δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος. Αποδεκτές κάρτες είναι των εταιρειών Visa & MasterCard.

  • Υπηρεσία MyBank

Με την υπηρεσία MyBank κάνετε κατάθεση απ’ ευθείας από τον τραπεζικό σας λογαριασμό μέσα από το ασφαλές περιβάλλον του e-Banking της Eurobank. Δεν χρειάζεται πιστωτική, προπληρωμένη ή χρεωστική κάρτα. Η πληρωμή γίνεται με άμεση χρέωση του λογαριασμού σας  – μέσω του e-banking της τράπεζάς σας.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΟΣΕΩΝ?

Μπορείτε να πληρώσετε με δόσεις στην πιστωτική σας κάρτα με την εξής πολιτική δόσεων:

  • Αγορές (συνολικό ποσό τιμολογίου ή απόδειξης λιανικής) από 60€ έως 300€: 6 δόσεις

  • Αγορές (συνολικό ποσό τιμολογίου ή απόδειξης λιανικής) άνω των 300€: 12 δόσεις