Προσωπικά δεδομένα και χειρισμός τους

1. Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα είναι δεδομένα για ένα άτομο που μπορεί να εντοπιστεί από αυτά τα δεδομένα

Ο συλλέκτης δεδομένων είναι ένα πρόσωπο ή μια οντότητα που συλλέγει προσωπικά δεδομένα. Η Holbi είναι συλλέκτης δεδομένων προσωπικών δεδομένων των πελατών μας. Απαιτούμε να γνωρίζουμε με ποιον επικοινωνούμε, προκειμένου να συνεργαστούμε μαζί σας. Η επικοινωνία μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφώνου, διαφόρων μηνυμάτων, εικονικών λύσεων συνάντησης κ.λπ.

Ο επεξεργαστής δεδομένων είναι ένα πρόσωπο ή μια οντότητα που επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Η Holbi είναι επεξεργαστής δεδομένων προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών ορισμένων πελατών μας. Το Holbi δεν απαιτεί τα δεδομένα του καταναλωτή αυτού του είδους, εντούτοις μπορεί περιστασιακά να απαιτεί πρόσβαση σε αυτά προκειμένου να εκτελέσει δοκιμές των διαφόρων λύσεων που ζητήσατε.

Σε περίπτωση που έχετε φιλοξενήσει τον ιστότοπό σας με τη Holbi, η Holbi διατηρεί αυτόματα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών σας, ωστόσο δεν έχει πρόσβαση σε αυτά χωρίς την ρητή σας αίτηση.

Τα προσωπικά δεδομένα ενδέχεται να περιλαμβάνουν όνομα, διεύθυνση, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πληροφορίες κοινωνικού προφίλ. Ωστόσο, δεν θα περιλαμβάνει ποτέ δεδομένα πιστωτικών καρτών.



2. Τα δικαιώματά σας για πρόσβαση, επεξεργασία και κατάργηση προσωπικών δεδομένων

Ως πελάτης της Holbi έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα που τηρεί η Holbi για εσάς. Για να το κάνετε, παρακαλώ.

Μπορείτε πάντα να ζητήσετε να ενημερώσετε τα προσωπικά σας δεδομένα για να τα ενημερώσετε. Επικοινωνήστε μαζί μας για να το κάνετε.

Μπορείτε να ζητήσετε να καταργήσετε τα προσωπικά σας δεδομένα από τα συστήματά μας. Σημειώστε ότι αυτό θα μας εμποδίσει από το να μπορούμε να συνεργαστούμε μαζί σας και θα οδηγήσει σε άμεση ακύρωση όλων των έργων που εκτελούνται για εσάς από την Holbi, εκτός αν ορίσετε νέα επαφή αντί για τον εαυτό σας.

Ως πελάτες μας έχετε πλήρη πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών σας. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτό, να επεξεργαστείτε όπου χρειάζεται ή να την αφαιρέσετε. Η απόφασή σας να καταργήσετε όλα τα προσωπικά δεδομένα από τους διακομιστές μας θα οδηγήσει σε διακοπή των υπηρεσιών φιλοξενίας, εφόσον αυτές παρέχονται.



3. Αποθήκευση προσωπικών δεδομένων

Η Holbi αποθηκεύει προσωπικές πληροφορίες για πρόσβαση μόνο από αρμόδιο εξουσιοδοτημένο προσωπικό και μόνο όταν απαιτείται να εκτελεί υπηρεσίες σύμφωνα με τις οδηγίες σας. Οι προσωπικές πληροφορίες διατηρούνται για απεριόριστο χρονικό διάστημα, ασφαλώς, διανέμονται μεταξύ των αρμόδιων εξουσιοδοτημένων υπαλλήλων, καθώς, λόγω της φύσης της επιχείρησης, ενδέχεται να απαιτηθεί στο μέλλον να επικοινωνήσουν μαζί σας σχετικά με αλλαγή τεχνολογίας, ενημέρωση ασφαλείας κ.λπ. σχετικά με τα συστήματά σας που αναπτύσσονται ή παρέχονται από τη Holbi.

Σε περίπτωση που φιλοξενείτε τους ιστότοπούς σας με τη Holbi, τα προσωπικά δεδομένα των πελατών σας αποθηκεύονται σε ασφαλείς διακομιστές Holbi που βρίσκονται σε ασφαλείς κέντρα δεδομένων. Η πρόσβαση σε αυτούς τους διακομιστές από το προσωπικό της Holbi είναι δυνατή μόνο μετά από αίτημα από εσάς να εκτελέσετε ορισμένες δραστηριότητες ανάπτυξης ή συντήρησης. Δεν αποθηκεύονται δεδομένα στην αποθήκευση ή αποθηκεύονται τοπικά στα γραφεία της Holbi. Δεν υπάρχουν δεδομένα από τα γραφεία της Holbi.



4. Ασφάλεια και εμπιστευτικότητα

Η φυσική πρόσβαση στα γραφεία της Holbi περιορίζεται μόνο στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό.

Όλοι οι υπολογιστές προστατεύονται με κωδικό πρόσβασης. Όλοι οι υπολογιστές διαθέτουν το πιο πρόσφατο λογισμικό προστασίας από ιούς και τα λειτουργικά συστήματα είναι πιο ενημερωμένα ανά πάσα στιγμή.

Τα δίκτυα προστατεύονται από συστήματα ανίχνευσης και πρόληψης εισβολών, χωρίς πρόσβαση σε εσωτερικά δίκτυα της Holbi από εξωτερικό χώρο χωρίς άδεια. Τα αρχεία καταγραφής πρόσβασης στο δίκτυο εξετάζονται καθημερινά.

Το σύνολο του προσωπικού της Holbi έχει ρήτρα εμπιστευτικότητας στις συμβάσεις τους.

Έχουμε πολύ χαμηλό κύκλο εργασιών στο Holbi, όμως όταν κάποιος φεύγει από την εταιρεία μας οι λογαριασμοί του τερματίζονται και όλοι οι σχετικοί κωδικοί μεταβάλλονται αμέσως.



5. Παραβιάσεις και ειδοποιήσεις

Σε περίπτωση που παραβιαστούν τα συστήματά μας, θα ειδοποιήσουμε αμέσως όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφώνου ή άλλων μέσων επικοινωνίας και θα τα ενημερώσουμε σχετικά με τα στοιχεία του προβλήματος και την μέθοδο που επιδιώκεται για την επίλυσή του.